Umów się na wizytę: +48 532 832 035

Choroby intymne i diagnostyka

W ofercie:

• Diagnostyka chorób skóry

Choroby skóry mogą występować również w okolicach analnych i genitalnych. Mogą być to nie tylko choroby przenoszone drogą płciową ale również choroby zapalne lub nowotworowe. Chcielibyśmy zapewnić, że w naszej klinice pacjent nie musi czuć się skrępowany z powodu takich dolegliwości. Zapewniamy pełną dyskrecję. Dokładamy wszelkich starań aby wizyta i badanie przebiegało w jak najbardziej komfortowych warunkach dla pacjenta.

Leczymy:

• Rzeżączka
  • Rzęsistkowica
  • Chlamydioza
  • Drożdżyca (kandydoza)
  • Opryszczka
  • Mięczak zakaźny
  • Wszawica
  • Świeżb
  • Kiła
  • Kłykciny kończyste
  • Erytroplazja Queyrata
  • Bowenoid papulosis
  • Liszaj twardzinowy (Lichen sclerosus)
  • Łuszczyca

Diagnostyka chorób skóry

Dermatoskopia jest badaniem odgrywającym niewątpliwie największą rolę w rozpoznawaniu niepokojących zmian barwnikowych skóry, czyli przede wszystkim czerniaka. Dermatoskopia jest nieinwazyjnym badaniem diagnostycznym polegającym na oglądaniu skóry za pomocą dermatoskopu pozwalającym na różnicowanie zmian łagodnych od zmian niebezpiecznych.

Biopsja diagnostyczna z badaniem histopatologicznym – zabieg polegający na pobraniu fragmentu skóry lub błony śluzowej i następowa ocena histopatologiczna, immunologiczna lub immunohistochemiczna.

Posiew bakteriologiczny w kierunku chorób przenoszonych drogą płciową – bezbolesne badanie polegające na pobraniu posiewu z błony śluzowej celem wykluczenia choroby.

Posiew mykologiczny – bezbolesne badanie polegające na pobraniu posiewu ze skory lub błony śluzowej.

Badanie w kierunku obecności wirusa HPV