Umów się na wizytę: +48 532 832 035

Kontakt: ++48 532 832 035

Dermatologia

Naszym celem było stworzenie miejsca, gdzie pacjent będzie miał możliwość w komfortowej atmosferze spotkać się z najlepszymi ekspertami w dziedzinie dermatologii. Dlatego postaraliśmy się zgromadzić specjalistów przede wszystkim z dużym doświadczeniem, ale również z empatycznym podejściem do pacjenta. W naszej klinice zajmujemy się leczeniem chorób skóry zarówno u dorosłych jak i u dzieci. Każdy pacjent wymaga indywidualnego podejścia do swojego problemu i tym samym zróżnicowanej diagnostyki i leczenia. W Silea Clinic oferujemy pełen zakres badań diagnostycznych chorób skóry

Leczymy:

• znamiona i łagodne nowotwory (znamiona barwnikowe, brodawki łojotokowe, gruczolak łojowy, naczyniaki, ziarniniaki, włókniaki, tłuszczaki, kaszaki, bliznowce);
  • nowotwory i stany przednowotworowe skóry (choroba Bowena, erytroplazja Queyrata, rogowacenie słoneczne, rak kolczystokomórkowy skóry, rak podstawnokomórkowy skóry, rak brodawkujący, czerniak skóry, chłoniaki skóry)
  • zaburzenia barwnikowe (ostuda, przebarwienia pozapalne, plamy soczewicowate);
  • trądzik pospolity (trądzik u dzieci i u dorosłych, trądzik kulturystów)
  • trądzik różowaty
  • choroby skóry u kobiet w ciąży
  • choroby bakteryjne (np. czyrak, zapalenie mieszków włosowych, figówka, róża, liszajec zakaźny, ropnie mnogie pach);
  • choroby grzybicze
  • choroby wirusowe (opryszczka, półpasiec, brodawki wirusowe, brodawki płciowe, kłykciny kończyste, mięczak zakaźny);
  • pasożytnicze (wszawica, świerzb);
  • alergiczne i niealergiczne (np. pokrzywka ostra i przewlekła, obrzęk naczynioruchowy, wyprysk kontaktowy, wyprysk zawodowy, atopowe zapalenie skóry, osutki polekowe, świerzbiączka guzkowa);
  • choroby tkanki łącznej (np. toczeń rumieniowaty, zespół antyfosfolipidowy, zespół Sneddona, zespół Sjogrena, twardzina układowa, liszaj twardzinowy, zapalenie skórno-mięśniowe, guzkowe zapalenie tętnic, Zespół Sharpa);